Beoordelingen van Goya Sushi & Grill Heerhugowaard

Recente recensies

5.0
Debbie
25 juni 2022

Toppers!

Debbie
18 juni 2022

Was super en ja de stokjes waren apart vd salades. Helemaal toppie! Want die bakjes lekken altijd, maar kunnen jullie niets aan doen. We hebben genoten

Hanneke de Jong
16 juni 2022
Debbie
1 juni 2022
Reactie van Goya Sushi & Grill

lekkere reactie hoor . Hartstikke bedankt

smit
1 juni 2022
Debbie
14 mei 2022

Was weer super! Alleen niet de stokjes bij de salades doen, dan zijn ze onbruikbaar 😬

Reactie van Goya Sushi & Grill

Bedankt voor uw review . Als u volgende keer aangeeft gaan we uw salades apart inpakken

Annemiek
20 april 2022

Was weer heerlijk! Fijn dat we ook nu weer thuis konden genieten van het lekkers nu er weer Corona in ons huis is 😕

Debbie
18 april 2022
Hanneke de Jong
10 april 2022

Heerlijk gegeten en zeer snelle bezorging. Niks te klagen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Goya Sushi & Grill

hartsikke bedankt voor uw goede reactie

M. van der Valk
26 maart 2022

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bezorging met nabellen of alles naar wens was. Goya is fantastisch!

Debbie
25 maart 2022
Reactie van Goya Sushi & Grill

Hartstikke bedankt voor de reactie

John Wick
20 maart 2022
Debbie
18 maart 2022

Altijd weer perfect! Stokjes alleen niet bij de salade plaatsen anders kunnen deze niet meer worden gebruikt 😉. Ook weer heel fijn dat jullie bezorgen en altijd zo snel!

Tristan Koot
17 maart 2022

Altijd goeie sushi en gezellige gesprekken met de eigenaar!

Reactie van Goya Sushi & Grill

ik vond hot ook gezellig

Debbie
9 februari 2022

Was weer goed. Fijn dat jullie nu ook weer open mogen voor binnen. Blij voor jullie

Gerda engels
15 januari 2022
Reactie van Goya Sushi & Grill

Hartelijk bedankt voor uw review

MuzieB
14 januari 2022

Tonijn was super !!!!!!!!

Reactie van Goya Sushi & Grill

Lekkere reactie hoor

Yvonne
9 januari 2022

Onze bestelling viel voor het eerst wat tegen. Normaal altijd lekker eten maar nu smaakte het allemaal stukken minder. De Gyoza lijkt veranderd en niet in positieve zin. Droog en weinig smaak. Bij de komkommer leek er smaakoverdracht van t een of ander en had dus een raar bijsmaakje. De sushi had ook minder smaak, misschien minder vers? Geen idee. Helaas was de bezorgster verdwaald waardoor ook de warme bijgerechten koud waren. Maar goed, dat is op te lossen met de magnetron en we hadden ook wel medelijden met haar want ze was doorweekt vd regen. Ze was overigens wel heel vriendelijk. Desondanks dit keer in zijn geheel toch wel teleurgesteld over de bestelling. Jammer, normaal altijd top!

Reactie van Goya Sushi & Grill

Heel spijtig wat u overkomen is. We doen alles aan om volgende keer beter te doen

G. Nieuwolt
7 januari 2022

Jammer er geen sojasaus en wasabi bij geleverd wordt. Wel tegen betaling. Dat vind ik niet klantvriendelijk.

Reactie van Goya Sushi & Grill

Excuses. We kunnen in deze wereld sommige dingen niet meer eroorloven. Elke gast die bij ons besteld, krijgt een hele grote waarschuwing te zien.. We kunnen niet duidelijker zijn dan dat.. Nogmaals als uw avond verpest is door dit

Fab
5 januari 2022

Sushi was lekker maar alles zat aan elkaar geplakt en was denk ik door het bezorgen door de hele bak gegaan.. was dus 1 bende helaas

Reactie van Goya Sushi & Grill

Excuus dat het u overkomen is. Hopelijk gaat het volgende keer stukken beter

Melvin
3 januari 2022
Reactie van Goya Sushi & Grill

Merci. Lekkere reactie. Beste wensen

Yvonne
2 januari 2021

We hebben heerlijk gegeten van de vers gemaakte sushi. De gebakken bananen waren heerlijk warm. Bezorging mooi op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Goya Sushi & Grill

heerlijle reactie hoor. Hartstikke bedankt

Yo
30 december 2021

Heerlijk eten, snelle bezorging, top!

Reactie van Goya Sushi & Grill

ook een heerlijk reactie zeg. lol. hartsikke bedankt

P. Coenen
28 december 2021

Ter plaatse eten is altijd het lekkerst. Maar dit was ook heerlijk. Lees de "opmerking" van de klant, bij lastig te vinden adressen.

Reactie van Goya Sushi & Grill

Bedankt voor uw reactie. We zien elkaar hopelijk gauw

Fam Boekel
26 december 2021

Heerlijk gegeten! 👌👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Goya Sushi & Grill

We zijn blij dat u blij bent

Tas
26 december 2021

De sushi was prima maar de vergeten en vervolgens nageleverde gefrituurde inktvis was te snel bereid, de inktvis was nog koud van binnen en daardoor rauw. Waarschijnlijk onvoldoende ontdooid toen het de friteuse inging en te snel er weer uitgehaald (haastklus).

Reactie van Goya Sushi & Grill

Zeer spijtig dat het u overkomen is. Ik zal er extra op letten volgende keer. Excuus

Kim
25 december 2021
Reactie van Goya Sushi & Grill

bedankt voor uw reactie

Koster
25 december 2021

Goede bezorging op de afgesproken tijd. Netjes verpakt.

Sander
24 december 2021

Eten was prima en wat warm moest zijn was warm. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. De bezorging was iets later dan aangegeven maar niet noemenswaardig.

Debbie
23 december 2021

Kleine tip stokjes niet in de tas van de salades, want dan worden de stokjes nat. De ronde bakjes waren voor de salades ook beter, omdat het nu heel vaak lekt en je het bij het openen in een ander schaaltje moet gieten. Verder weer uitstekend en supersnel!

Reactie van Goya Sushi & Grill

heel erg bedankt voor uw reactie. we zullen het doorgeven aan onze inpak ploeg

Maartje
18 december 2021

Ik miste de sojasaus, wasabi en gember

Reactie van Goya Sushi & Grill

Sojasaus en wasabi vragen we sinds een paar weken geleden een bijdrage voor. Gember heeft nooit erbij gezeten. We hebben speciaal een pagina groot waarschuwings affiche geplaatst voordat mijnn gasten kunnen bestellen. Hoop dat het eten toch lekker was. Excuses als uw avond verpest was door dit

Gerhard Huisman
14 december 2021

Heerlijk eten mooi op tijd en lekker warm na bezorging

Reactie van Goya Sushi & Grill

Een leuke plezierige freactie. onze dank is groot

N
12 december 2021
Reactie van Goya Sushi & Grill

Bedankt voor uw reactie. lekker bezig

Michelle.
10 december 2021
Reactie van Goya Sushi & Grill

bedankt michelle. tot gauw. en groetjes aan B

C de koster
6 december 2021

Super goed geregeld en via de mail goed geïnformeerd over de status. Bezorging mooi op tijd en lekker warme gerechten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Goya Sushi & Grill

bedankt voor uw reactie

Isabelle van Beusichem
6 december 2021

Het was goed, maar lang niet zo goed als voorheen. De samenstelling van de box was gewijzigd en er zaten veel minder producten in en toch was de box duurder geworden. Ook andere producten zijn in prijs toegenomen, soms wel met 1.5 à 2 EUR en de kwaliteit was minder. Het beslag van de gepaneerde garnalen was bijvoorbeeld niet gaar (olie niet heet genoeg). Al met al was het de prijsstijging zeker niet waard. Waar Goya voorheen gelijk of beter was dan andere restaurants is het nu helaas een stuk minder. Hopelijk was het eenmalig anders kiezen we zeker voor een ander in de toekomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Goya Sushi & Grill

We hebben ons menu inderdaad aangepast. We zullen zeker kijken naar de garnalen die niet heet genoeg gefrituurd waren. Wat we wel moeten bijzeggen dat we de lage prijzen van vroeger niet meer kunnen hanteren ivm de inkoopprijzen. Wij willen ook niet alles doorberekenen naar de onze gasten en hebben een balans gevonden. Onze prijzen zijn naar ons mening conform de marktprijzen van Heerhugowaard en omstreken. Maar wij willen ook niet alles goed praten. We hopen dat we u nog vaak zullen zien

M.de Haan
4 december 2021

Wij vonden de sushi redelijk. Rijst was een beetje plakkerig en bij de ebi zaten alle staartjes er nog aan. Het zou fijn zijn als dat er gewoon af is ipv dat je je sushi bijna stuk maakt omdat het staartje eraf gesneden moet worden.

Reactie van Goya Sushi & Grill

bedankt voor uw reactie. wij vinden het persoon;ijk mooier als de staartje nog aan zit. u kan de sushi bij de straatje pakken om op te eten als finger food.

Debbie
30 november 2021
Reactie van Goya Sushi & Grill

een hele leuke reactie. bedankt

J
29 november 2021

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Goya Sushi & Grill

wij zijn blij als u blij bent.

Isabelle
20 november 2021

Het was lekker maar ‘anders’ dan anders, ‘heter’.

Reactie van Goya Sushi & Grill

bedankt voor uw positieve reactie. misschien heeft de chef uitgeschoten met de chili poeder. lol

Sander
16 november 2021

Perfect voor elkaar

Reactie van Goya Sushi & Grill

lekker hoor. bedankt

Voetberg
14 november 2021

Was weer prima, zoals altijd! 🍱

Reactie van Goya Sushi & Grill

bedankt voor uw leuke reactie

Inge Salomons
10 november 2021

Bezorging prima, eerder dan aangekondigd. De sushi vonden we matig van smaak, we hebben wel eens beter gehad. De vullingen smaakten allemaal een beetje vlak en de nori was taai.

Debbie
9 november 2021

Perfect ook de opvolging vd opmerking, Dank jullie wel. Was heerlijk.

Reactie van Goya Sushi & Grill

thank you. Altijd fijn om te horen

Floor
29 oktober 2021
Reactie van Goya Sushi & Grill

Bedankt voor uw reactie. We doen ons best om het een 5 van te maken volgende keer

Debbie
26 oktober 2021

Was weer helemaal goed!

Reactie van Goya Sushi & Grill

Ben blij dat u tevreden was. Tot gauw

Grace
26 oktober 2021
Reactie van Goya Sushi & Grill

Hartsikke bedankt voor uw leuke reactie

Hdhdbx
23 oktober 2021
Reactie van Goya Sushi & Grill

Leuke reactie. Hartsikke bedankt

Deken
17 oktober 2021
Geert
15 september 2021

Super lekker sushi en keurig op tijd bezorgd. Bezorger ook zeer vriendelijk!

Janneke
27 augustus 2021
Debbie
24 augustus 2021

Perfect zoals altijd!

Christiane
24 augustus 2021

De gefrituurde producten waren niet crispy Sushi viel ook tegen qua smaak

Theo Bakker
25 juli 2021

Heerlijk

bianca
25 juli 2021

Altijd teleurgesteld in de kwaliteit van afhaal of bezorgmaaltijd. Eerste keer Goya heel andere ervaring. Was keurig op tijd klaar, nog warm bij thuiskomt en hartstikke lekker. Voor herhaling vatbaar.

Bob
23 juli 2021

Alles prima in orde en was lekker.

Diana
21 juli 2021

Eenvoudig bestellen en betalen via de website, ruime keuze, smaakt net zo lekker als in het restaurant! Mogelijk verbeterpuntje: chopsticks bij de bestelling meeleveren

Marleen
5 juli 2021
Annemiek
25 juni 2021

Weer perfect. Net als altijd. Heerlijk! 🍱

Inka
20 juni 2021

Zo lekker en snel bezorgd!

Debbie
13 juni 2021
Bergen NH
13 juni 2021

Extra warme gerechten bijbesteld naast de sushi. Heerlijk!

Svetlana
30 mei 2021

Het eten was heel lekker, alleen het was bijna 40 minuten later bezorgd.

G Staasen
29 mei 2021

Het was heerlijk

S.
24 mei 2021
Gaby
20 mei 2021

Zoals altijd heel erg goed

Rodriguez
17 mei 2021

Ik heb echt genoten van de gerechten. Helaas de Courgette dat ik besteld heb heeft mij een flinke diarree gegeven. Ik ben de enige dat die gegeten heeft, de rest heeft mijn familie gegeten, en niemand heeft wat gehad. Jammer.

Bergen NH
13 mei 2021

Naast de sushi box extra warme gerechten bijbesteld. Heerlijk!

Marian
10 mei 2021

Voor de tweede keer kregen wij helaas veel te laat ( een half uur te laat) ons bestelde eten. Hierdoor was er van een gezamenlijke maaltijd met het gezin geen sprake. Het eten was koud en tot mijn verbazing erg vettig. Dat is voor het eerst dat het vet van het vlees en groente afdroop. De patat was koud en slap. Erg jammer allemaal. Ik moest ook zelf bellen om te vragen naar de status van de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
9 mei 2021

5-sterren, altijd goed bij Goya Heerhugowaard =)

E. Rosca
2 mei 2021

Helemaal top: op tijd bezorgd, vers en lekker. Dank.

Gerrie Jongeneelen
27 april 2021

Altijd contante goede kwaliteit

Marijke
27 april 2021

Heerlijke hapjes,ruim voldoende en zeer goed verzorgd. Werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd.

Sandet
19 april 2021

Was 10 minuutjes te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert
14 april 2021

Vriendelijk personeel. Lekker gegeten!

E. Rosca
12 april 2021

Heerlijk gesmaakt. Stip op tijd bezorgd. Helemaal top.

Linda
12 april 2021

Was weer héérlijk!

Dewi
12 april 2021

Bezorging was top en de sushi ook op de tempura garnalen na. Die waren net aan gaar, het beslag was bijna niet gaar en er zat geen smaak aan. Op dit na, zou ik er zeker nog een keer bestellen!

Debbie
11 april 2021

Was weer perfect en supersnel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Larissa Van ingen
11 april 2021

Bestelling afgehaald, dat ging erg rommelig. sushi was droog en oud, maar wel rijk belegd.

J. Baltus
10 april 2021

Heerlijke sushi, prima kwaliteit. Echt een aanrader!

Robert
10 april 2021

Heerlijk gegeten! Vers en goede kwaliteit. Wij komen zeker weer terug!

Isabelle
10 april 2021

Razendsnel vandaag en weer heel erg lekker!

Eefje Blank
10 april 2021

Was weer heerlijk! Kan niet wachten om weer naar het restaurant te mogen maar zo houden we het nog wel ff vol!

Anita
6 april 2021

De Sushi box zag er zeer verzorgd uit. We hebben heerlijk gegeten.

Overmaat
5 april 2021
Tamis
5 april 2021

Weer heerlijk gegeten.

Ik
4 april 2021
Aad Uljee
4 april 2021

Uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice Jong
2 april 2021

Was weer heerlijk, goede verse sushi en de gyoza is ook super. Bestellen snel weer

Tamara
2 april 2021

Pokebowl met garnalen afgehaald super lekker veel en eindelijk een sausje erbij!! Gewoon proberen!!

Steffi
31 maart 2021
Hobbelen
28 maart 2021

Weer ouderwets goes, zoals we gewend zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
27 maart 2021

Was weer erg lekker.

Esther
26 maart 2021

Eten was super lekker, zoals altijd. Bezorging netjes op tijd. Eten is goed van temperatuur. Gewoon top. Als ik een verbeterpunt zou moeten opnoemen dan is dat een kleine ingrediënten lijst per gerecht, vanwege voedselallergie altijd erg opletten wat we bestellen.

Yorick
26 maart 2021

Ondanks de huidige crisis en omstandigheden netjes optijd klaar, vers en smaakte zeer goed 👍🏻

Debbie
25 maart 2021

Altijd goed en snel 👍🏻

Marleen
22 maart 2021

Heerlijk gegeten weer! Warm en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RZ
21 maart 2021

Voor de 2e keer besteld en het was weer super lekker.

Louwen
14 maart 2021

De bezorgster kon ons adres niet vinden en zei al een kwartier te zoeken... Daardoor waren onze warme gerechten koud geworden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AO
14 maart 2021
Tamara
12 maart 2021

Poke bowl met garnalen super lekker!! Ruim voldoende voor 1 pers. en veel veggies!! Just try...

Laura
7 maart 2021

Heerlijk gegeten, net als voorheen in het restaurant. Vriendelijke bezorger, die nog even checkte of er niks gelekt had. Top service en eten.

Estella
6 maart 2021

Erg tevreden, snelle bezorging en heerlijk gegeten!

Kim
6 maart 2021

Was allemaal prima

Joop
5 maart 2021

Alles prima en exact op tijd bezorgd

Christiane
4 maart 2021

Weer heerlijk gegeten, voldoende keuze, goed verzorgt, tijstip van leveren aan te geven. Smaakte perfect. Was weer voor herhaling vatbaar.

Marleen
1 maart 2021
Debbie
28 februari 2021
Daantje
28 februari 2021

Het was heerlijk! Grote familieschotel besteld met 4 personen. En wat gyoza en garnalen erbij. Genoeg en supersnel bezorgd!! Dikke 5 sterren!!

Isabelle
27 februari 2021

Heerlijk!!

Gaby
26 februari 2021

De sushi was heerlijk van smaak, we gaan zeker vaker bij Goya bestellen

Edwin
22 februari 2021

Heerlijk gegeten, zoals altijd. Bestelling was op tijd klaar!

H.P.
21 februari 2021

Sushi was verre van vers en rechtstreeks uit de koeling. Rijst hoort handwarm te zijn ipv koelkast-temperatuur. Vis was droog, kleurloos en bijna smaakloos..

petra van leeuwen
21 februari 2021
Sarolta Ettema-de Boer
21 februari 2021

Het eten was heerlijk, net zoals wanneer we in het restaurant eten. We hadden wel voornamelijk sushi, dus afkoelen geen probleem. Prijs-kwaliteit prima. Bezorging iets later maar dat was geen probleem, het is weekend en we wonen iets verder. Geen extra bezorgkosten: top! We gaan dit zeker nog eens doen!

Debbie
20 februari 2021

Was weer heerlijk!

Michael
20 februari 2021

Lekkere sushi

Niels
19 februari 2021
Rolf
18 februari 2021

Keurig op tijd bezorgd ondanks vies weer, kwaliteit uitstekend a la Goya. Zoals altijd te weinig, volgende keer meer bestellen dus😁

Kruijt
18 februari 2021

De sushi leek al wat te lang klaar te staan

Silvia
15 februari 2021

Er ging helaas iets mis bij de bestelling waardoor de levering zeer lang duurde. Maar dit is zeer netjes opgelost door de Goya.Hierdoor blijven wij zeker klant. Kwaliteit is prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.
15 februari 2021

Sushi was prima, bezorging echt slecht. 17.00 besteld met voorkeurstijd 19.00. Kreeg bevestiging dat het rond 19.25 geleverd zou worden kwam pas om 20.50. Ik Nou kan ik mij voorstellen dat het druk is op valentijnsdag maar volgens mij waren ze mijn bestelling vergeten. Wij bestellen hier niet meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelsey
14 februari 2021

Nadat vorige keer mijn bestelling een paar huizen verderop is geleverd, toch nog maar een keer proberen te bestellen. De bestelling geplaatst op 17.15 uur en zou bezorgt worden om 18.00 uur. Het eten kwam ruim een half uur later als beloofd, maar dit kan gebeuren. Vervolgens tijdens het uitpakken erachter gekomen dat er twee producten missen. Uiteraard direct gebeld en na 4x proberen contact gekregen, ze zouden de rest van de bestelling brengen. Dit heeft bijna 2 uur geduurt. In de tussentijd, na een uur wachten, hebben wij zo'n 10x geprobeerd te bellen maar de lijn was afgesloten(?). Wij hebben totaal bijna 3,5 uur op ons eten moeten wachten. Toen de rest van de bestelling eindelijk werd geleverd geprobeerd een gesprek aan te gaan aan de deur, echter sprak de bezorgster zo goed als geen Nederlands... hier konden wij dus ook niet ons verhaal doen. Nu maar een mail gestuurd en hopelijk komt er een oplossing.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
14 februari 2021

Laten we zeggen, dat zondagavond niet jullie sterkste kant is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pindakaas
14 februari 2021

Super kwaliteit, heerlijk gegeten, kwartiertje "te vroeg" bezorgd zelfs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
14 februari 2021

Het was optijd en werd vriendelijk afgeleverd. Maar om eerlijk te zijn was het niet te vreten. Ik heb geen sushi besteld maar vlees en vis. Ik heb alles eigenlijk aan de hond gegeven. Alles was zo droog als karton en had een vieze rare smaak, ik meld dit alleen maar omdat er naar mijn mening word gevraagd

Groenveld
13 februari 2021
Mayra
13 februari 2021

Lekkere verse sushi en heerlijk vlees. Zelfs met deze sneeuw snel bezorgd!

Mya
11 februari 2021
Detlef
4 februari 2021

Erg lekker en goed eten .... kunnen niet wachten totdat we weer bij Goya " thuis " kunnen eten......

Athene
4 februari 2021
Debbie
3 februari 2021
Al
1 februari 2021

Was heerlijk! En op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gras
31 januari 2021

Warme gerechten slecht warm te houden hoort er een beetje bij in deze tijd helaas voor de rest prima kijken er weer naar uit om.in het restaurant te eten Fam Gras

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amanda
31 januari 2021

Veel van het vlees was te lang gebakken dus taai en hard. De rest was wel lekker.

Ron
31 januari 2021

Ik vond t.o.v. de vorige bestelling de kwaliteit van de sushi beduidend minder. Twijfel over versheid van bepaalde ingrediënten. Had later op avond ook een vissige nasmaak die we eerder niet hadden. De bezorging was vriendelijkaar de sushi lagen behoorlijk opgeschoven naar 1 kant en sommige daardoor vervormd en opengebroken.

petra van leeuwen
31 januari 2021

keurig op tijd bezorgd en heerlijk gegeten

Herman
30 januari 2021

Lekker eten en op tijd bezorgd

Ffdo
30 januari 2021

Op tijd bezorgd en smaakte weer heerlijk! Ze mogen wel grotere bakjes soja saus doen

Linda Kroes
20 januari 2021

Héérlijk gegeten en goede bezorging. Helemaal top weer!🤗👍

Isabelle
18 januari 2021
Debbie
15 januari 2021

Heel goed. Ook de bakjes zijn veranderd waardoor ze niet meer smelten en niet meer lekken. Het was er ook nog eens supersnel. Kortom, het was heerlijk!

Van gool
11 januari 2021

Was netjes verpakt allemaal en heerlijk vers , wij hebben genoten .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
9 januari 2021

Was weer heerlijk

Mark Neesen
8 januari 2021

Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Willem
7 januari 2021

prima in orde

Anoniem
3 januari 2020

Op een zondag besteld en ruim binnen de afgesproken tijd gebracht. Prima kwaliteit en ga dit zeker vaker doen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. Nguyen
2 januari 2020

1 van mijn meest favoriete restaurants in Heerhugowaard. Eten is geweldig, bezorging is snel en bezorgers zijn altijd super vriendelijk & houden zich goed aan de corona regels.

Michelle
2 januari 2020

Super snel en heerlijk gesmaakt. ( zoals altijd). We kunnen niet wachten weer in het restaurant te mogen eten !

Ruben
1 januari 2020

Gemiddelde kwaliteit sushi, prima om tijdens een serie weg te eten maar niet voor de fijnproever. Rijst en zeewier waren aan de kleffe kant en de tonijn was prima maar niet super vers. Vermoed dat de sushi van te voren al gerold is. Verder is de gember geen standaard optie maar moet je deze echt bijbestellen. Gebakken champignons waren heerlijk en een ruime portie net als de sojabonen.

Anoniem
31 december 2020

Sushi was middelmatig. Weinig eigen smaak en erg koude rijst. Sushi proefde niet vers

Jan Hopstaken
31 december 2020

Als vaste klant van het restaurant, nu door de omstandigheden voor het eerst online besteld. Zeer lekker. Voor herhaling vatbaar, tenzij de deuren weer open gaan natuurlijk.

Inka
31 december 2020

Zo ontzettend lekker!

Bergen NH
30 december 2020

Afgehaald en thuis heerlijk met het gezin van gegeten :-)

Bente
30 december 2020

er werd al aangegeven dat het druk was maar de bestelling werd vrij snel bezorgd. goede porties en het smaakte ook heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jess
27 december 2020
Isay
26 december 2020
H ,M.
26 december 2020

Kwaliteit is zoals gewoonlijk voortreffelijk. Ook de bezorging zoals beloofd stipt op tijd. Al met al heel prettig en wij zullen nog vaak gebruik maken van uw diensten

Schipper
26 december 2020

Sushi was heerlijk. Bijna net zo lekker als in het restaurant. We hadden ook inktvisringen en mini loempias besteld, maar dat kun je beter in het restaurant zelf eten. Thuis gebracht is het niet meer knapperig; een beetje taai. Misschien de volgende keer zelf frituren. Maar de sushi zelf was dus gewoon heerlijk!

Rene Mossinkoff
25 december 2020

Ook voor Kerstavond weer sushi besteld, een schotel 56 stuks. Kwaliteit was weer super, we hebben er van genoten. Bezorging was exact op tijd, top!

Kim
24 december 2020

Super service. Wel grote porties. Waarvan we dachten dat het voor 1 persoon was zoals beef teryaki of rijst, konden we wel met 2 tot 3 personen van eten. Dus volgende dag nog van kunnen genieten.

Rene Mossinkoff
21 december 2020

We hebben het Sushi Dagmenu besteld voor 18:00 uur en werd perfect op tijd bezorgd, top. Alle sushi's waren kakelvers en smaakten uitstekend. Eigenlijk zoals altijd en kwalitatief identiek zoals je ook geserveerd krijgt als je in het restaurant eet. Goya was en is een aanrader en dat blijft het, of je daar nou eet, gaat afhalen of laat bezorgen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sita
20 december 2020

Het bestelde eten zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. Het eten stof op de afgesproken tijd klaar.

Beusichem
19 december 2020

Het was weer héérlijk! Erg lekker gegeten!

Fam. Nederstigt
6 december 2020

Wat was de kwaliteit van het eten geweldig! We hebben weer genoten! Als tip willen wij meegeven om voor de verpakking een stevigere kwaliteit te kiezen, waardoor de warme gerechten waarschijnlijk ook warmer zullen blijven. Mogelijk deze ook beter verpakken in warmhoud verpakking. Nu waren de warme gerechten nagenoeg afgekoeld! en moesten wij deze gerechten direct opeten. Wij kregen meerdere bakjes die lekte en stuk waren. De bezorger heeft de grote ronde schaal waarschijnlijk op zijn kant vervoerd of is verschoven, waardoor de inhoud was verschoven en op elkaar geplakt zat. Ook zette hij eten op de grond voor de deur! neer. Tip. wacht tot de deur open is en zet het dan op deurmat neer.

Annemiek Voetberg
6 december 2020

Heerlijk gegeten. Smaakte net zo goed als dat wij in het restaurant komen eten. Wat fijn dat dit in deze tijd nu ook thuis mogelijk is. Super geregeld!

Marleen
6 december 2020
Kooijman
3 december 2020

Erg lekker, zoals altijd, alleen was het al best afgekoeld na de bezorging. Misschien een idee om het beter te verpakken? Verder top, heeft goed gesmaakt

Anoniem
2 december 2020

Sushi erg lekker. De wok gerechten nog lekker warm en erg goed van smaak. We gaan zeker vaker bestellen.

Marja
2 december 2020

Alles op tijd gereed bij afhalen. Goed geregeld. Netjes en smakelijk. Lekker gegeten.

Iris Djorai
30 november 2020

Mijn bestelling was dik in orde. Lekker gegeten , goede verse sushi.

Nico
29 november 2020

Heerlijke sushi en lekker snel bezorgd. Bestel volgende keer weer hier!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carolien
29 november 2020

Sushi is goed, warme maaltijden ook. De bezorgers komen altijd netjes optijd. Een aanrader!

Syl
29 november 2020

Heerlijke sushi...we hebben genoten. Fijn dat jullie een ruime keuze hebben.

Carla Venekamp
25 november 2020

Heerlijke sushi, teriyaki en nog wat aanverwante zaken gehad. Onze oudste dochter werd dertien en haar verjaardagsmaal moest uit teriyaki van Goya bestaan. Gelukkig konden we afhalen! Top! Het maakte haar verjaardag helemaal af!

Sas
23 november 2020

Lekkere sushi en razendsnel gebracht! Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke
19 november 2020

Heel erg lekker gegeten, keurig bezorgd en de warme gerechten waren ook nog goed warm. Ik wist niet dat jullie ook bezorgen 👏👍👍👍

Marianne
15 november 2020

Wat een verademing dat een bezorging een keer precies op tijd is. Eten heel lekker maar niet goedkoop voor een all you can eat concept.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elise Stolk
15 november 2020

Heerlijk gegeten. Super snelle bezorging. Helemaal perfect. Natuurlijk hopen we gauw weer in het restaurant te kunnen komen eten, maar dit was ook perfect.

Eva Modderman
9 november 2020

Wij hadden niet alle bij behorende sushi gehad die in de familie box hoorde onder andere de sushi met omelet erop. Verder was de kwaliteit top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jenny
9 november 2020

Heerlijk gegeten zoals altijd. De afhaal heeft zelfde kwaliteit en goede porties als wanneer je langskomt. Alleen verpakking was minder goed: er lekte uit diverse warme gerechten vocht en saus bij thuiskomst ondanks rechtop vervoerd. Dat gaf wat irritante troep.

Alexander
8 november 2020

Heerlijk en goede kwaliteit. Vergeten loempia’s werden keurig thuisbezorgt.

D.S.
7 november 2020
Nina
7 november 2020

De bestelling was op tijd klaar (we hebben afgehaald), alles was nog warm toen we thuis kwamen en de kwaliteit was goed! We hebben erg genoten van de sushi en van een paar vleesgerechten. Alles was smaakvol en heerlijk. Ik zal zeker weer bij Goya eten, het is een aanrader!

Sariye
7 november 2020

Het heeft echt heerlijk gesmaakt en de bezorging was ook in orde. Wij zullen zeker weer bestellen.

Ingrid
7 november 2020

Snel bezorgd en lekker gegeten!

Bo
1 november 2020

Keurig op tijd bezorgd! Heerlijk eten, een klein minpuntje dat het vlees koud was... Begrijpelijk omdat het best ver weg is, maar misschien een warmte element toevoegen 😊 Voor de rest perfect!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
1 november 2020
Rene
31 oktober 2020
H.L.A.
30 oktober 2020

Geweldig lekker, vers en snel bezorgd

Sabrina
30 oktober 2020

Goede kwaliteit sushi, net zoals je normaal zou krijgen in het restaurant. Het was heerlijk. Ook een snelle bezorging, erg fijn.

Joyce
30 oktober 2020

Patat was super slap Frikadelletjes waren bijna “wit” dus leek wel amper gebakken Lamspies smaakte verband De sushi en kipspies waren wel okay

Jacob Goudsblom
29 oktober 2020

Alles was perfect. Zowel de kwaliteit van het eten, de communicatie en de snelle bezorging. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

op den Velde
25 oktober 2020

Heerlijke sushi besteld alleen jammer dat ze de stokjes waren vergeten, erg jammer want dat is toch de beleving van sushi eten. Hoop volgende keer weer met stokjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lin
25 oktober 2020

De sushi was erg lekker maar we hebben 5 kwartier op de bestelling gewacht

Deb
23 oktober 2020
Sheranie
18 oktober 2020

Heerlijk zoals altijd!!! Mis het uit eten nu al!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Becker
18 oktober 2020

Altijd top kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
18 oktober 2020

Eten kwam veel te laat, zelfs na een belletje dat de bezorger onderweg was duurde het nog ruim een half uur. De warme gerechten waren zo goed als koud. Erg jammer want het was toch een behoorlijk prijzige maaltijd. Zonde. Bezorger was wel erg vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcha Stam
18 oktober 2020

Helaas werd de tijd van 18 uur niet gehaald terwijl wij om 18 uur wel een bericht kregen dat zij onderweg waren. De warme gerechten ( loempia banaan en gamba’s ) waren lauw en slap . Dat is wel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willemijn
18 oktober 2020

Heerlijk!!

Mark
15 oktober 2020

We hebben heerlijk gegeten. Vers en heel smakelijk. Top!

Linda
6 oktober 2020

Top. Snel geleverd en heel lekker

Linda
2 oktober 2020

Was erg lekker, heel vers.

François Moulay
28 september 2020

Heerlijk gegeten! Bezorging was ook top! Eten was er met 30 minuten en de bezorger was ook zeer vriendelijk! Kortom zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Theo
20 september 2020

We hebben heerlijk gegeten van de bestelde sushi. Lekker vers en smaakte prima. Werd ook keurig op tijd geleverd. Helemaal top dus. En ook nog een kade erbij omdat het een redelijk grote bestelling was. Helemaal in orde.

G.
9 september 2020

Levering was perfect op tijd en het verzoek om iets aan te passen in de sushi box werd zonder moeite doorgevoerd. Top service, lekkere sushi.

Raul
6 september 2020

Ruime sushi/sashimi keuze, lekker, super snel en heel vriendelijk! Komt zeker terug

Cc
25 augustus 2020

Super klein heel zuinig jammer sushi point heeft grotere rollen.

Stanley
23 augustus 2020

Lekker en snel!

MP
19 augustus 2020

De porties waren belachelijk klein. De sausen gemorst in de plastic zak, saus overal behalve in het bakje waarin het hoorde. Sushirollen die uit elkaar waren. Kortom: heel slecht.

Isabelle
18 augustus 2020

Top!! Echt weer super! Snel bezorgd en omdat ze de vorige keer de gember waren vergeten kreeg ik er nu twee, super service!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
16 augustus 2020

Sushi al vroeg in de middag besteld. Er werd keurig op tijd geleverd. Sushi was heerlijk en prima in orde. Eén minpunt: sushi was besteld voor 18.45 uur en werd ook keurig op tijd gebracht => 's avonds om 22.21 uur kregen wij nog een email waarin werd vermeld dat onze bestelling onderweg was.............. Die communicatie is nog niet helemaal op orde dus.

Vaadrager
16 augustus 2020

Via internet het 181) Sushci Dagmunu Dubbel 66st besteld. Het dubbel moet weggelaten worden aangezien het niet dubbel geleverd is?! Dus 54 Euro betaald voor een half menu i.p.v. 27 euro.

Isabelle van Beusichem
13 augustus 2020

Normaal gesproken is het tóp. Zowel de kwaliteit als de service. Misschien dat het door de warmte kwam dat het beide minder waren. Het hele tasje zat ónder de sojasaus, de garnalen waren taai en waar ze de vorige keer keurig de gember na kwamen brengen hebben we deze gister helaas niet mogen ontvangen.

J.Baars
12 augustus 2020

Wederom genoten !

Kelsey
11 augustus 2020

Eten was goed, echter is het bezorgd bij een van m'n buren terwijl de juiste adresgegevens bekend waren.. zeer slecht en daar moet je nog voor betalen ook. Gelukkig kwamen zij het vervolgens langs brengen anders had ik m'n eten nooit ontvangen.

Sandra
30 juli 2020
Mandy
26 juli 2020

Meerdere keren in het restaurant gegeten en dat was altijd goed. Nu voor het eerst online besteld en wat een verschil. De sushi was heel taai en de warme gefrituurde hapjes waren koud en taai. Jammer, dan maar niet meer laten bezorgen.

Stephan
25 juli 2020

Sushi was heerlijk! Maar Goya geef die aardige bezorgster een knappe fietsmand en een warmhoud tas! Dan komt het eten ook warm aan! En plak de bakjes netjes af zodat niet de hele tas onder de saus zit.

Rianne
20 juli 2020

Bezorging netjes en op tijd. Kwaliteit eten niet goed. Vet van de zonnebloem olie. Niet vers en weinig smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Isabelle
19 juli 2020
Kelsey
11 juli 2020
Inge Kamerling
4 juli 2020

Heerlijke Poke Bowl, de rijst was alleen nog warm.

B. Geesink
29 juni 2020

Het heeft allemaal heerlijk gesmaakt. Alleen jammer, dat er een bakje kapot gegaan was in de tas en er saus in de tas gelekt heeft. Verder goede service en mooi op tijd bezorgd.

Oosterveer
28 juni 2020

Er had helaas een bakje soja saus gelekt waardoor alles doordrenkt was met soja saus. Sushi was erg taai en smaakte oud. Loempia’s waren koud en taai. Teleurstellend.

Isabelle
21 juni 2020

Kan niet anders zeggen dan: Wederom heerlijk gegeten en snel bezorgd.

Isabelle
15 juni 2020

Het was weer heerlijk. En snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wiedijk
15 juni 2020

Hebben heerlijk gegeten, wil niet zeuren maar..... Mijn dochter kreeg een bakje mayonaise ipv vanillesaus bij de gebakken banaantjes, de champignons en sojasaus waren gaan lekken tijdens de bezorging🙈....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oscar
14 juni 2020

Erg goed. Heel lekker gegeten en snel bezorgd!

P.
14 juni 2020

Lekker en vers! vlees ook goed

Pauline
10 juni 2020

Prima verzorgd en keurig op tijd. De coronamaatregelen goed in acht genomen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.
8 juni 2020

Super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
7 juni 2020

Was heerlijk net als in het restaurant .en grote portie bv van de champignons en de boontjes. kip stokjes waren ook ruimgesneden

Marijke
6 juni 2020

De warme gerechten kwam koud aan, waren niet eens lauw meer maar echt koud. Kreeg om 17.37 een melding dat het eten onderweg was maar om 18.00u was het er nog niet. We wonen er vijf minuten fietsen vandaan denk ik. Ook was de bestelling niet compleet. Dus koud en onvolledig... dat laatste werd wel keurig opgelost en binnen no time werd dat nageleverd met wat extra’s erbij. Erg jammer want het was een bestelling van 64 euro, dus de verwachtingen lager hoger dan wat we kregen. Ik bestel hier niet meer. De sushi was wel lekker overigens. Bezorgster was wel heel vriendelijk.

Bert
5 juni 2020

Bij de te late bezorging ontbrak de gebakken banaan.

Koen
2 juni 2020

We hebben nauwelijks hoeven wachten op de bezorger en heerlijk gegeten! Was vers en de porties waren groot genoeg. Goed concept. We gaan zeker nogmaals bestellen!

Marjolein
1 juni 2020

Heerlijke sushi gegeten! Smaakte zoals vanouds in het restaurant zelf. Miste wel de stokjes die werden niet meegeleverd. Bezorging ging wat minder vlekkeloos. In een doosje zat een gat waardoor al het saus eruit liep (kon bezorgster overigens niks aan doen!) Ook bleek het bezorgmeisje een zakje vergeten te bezorgen zijn. Na een belletje werd het keurig nabezorgd en verontschuldigde de bezorgster zich wel tien keer. Kan gebeuren, nu hadden we net als in het restaurant verschillende gangen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lily
26 mei 2020

Het was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bnrs
26 mei 2020
Lotte
23 mei 2020
Sushi liefhebber
23 mei 2020

Het eten was erg lekker en de bezorging was keurig op tijd.

Luna Horsting
22 mei 2020

Het was erg lekker! Kan alleen niet wachten tot we weer in jullie restaurant kunnen eten. Maar we hebben weer heerlijk genoten van jullie sushi!